وقت تفریح
وقت تفریح
اینجا همه چی پیدا میشه 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وقت تفریح و آدرس tafrihkade.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک های مفید

فصل قبل بود که ورزشگاه بزرگ آزادي صاحب يک اسپايدر کم شد.
 

پس از حاشيه هاي فراوان اسپايدر کم آزادي شروع به تنيدن تار در آسمان اين ورزشگاه کرد. بازي اول داربي پايتخت بود که صحنه هاي خوبي پخش نشد و کسي طرز کار اين دوربين را به خوبي نمي دانست. اکثر تصاوير پخش شده با تکان شديد همراه بودند و يا آنقدر دوربين پايين مي آمد که گاهي اوقات توپ به آن اصابت مي کرد.

اما ما در ذهن خود گفتيم خوب تازه اول کار است و با گذشت زمان بهتر ميشود. اما اشتباه فکر مي کرديم چون در هر بازي که برگزار مي شد ما فقط حرکت دوربين از شمال به جنوب و از شرق به غرب ورزشگاه را ميديديم نه تصويرش را.که بعد ها متوجه شديم دوره ي بدنسازي قبل از استفاده از اين تکنولوژي در حال انجام است.

مسئولان ورزشگاه آزادي حتي کابل هاي نگهدارنده اسپايدرکم را هم از ورزشگاه آزادي خارج کردند تا مشخص بشود که عمر عنکبوت آزادي پايان يافته است. ازجمله دلايلي که باعث جمع شدن اسپايدرکم از ورزشگاه آزادي شده هزينه بالا و ناتواني در کنترل صحيح اين دوربين بوده است.



دوربين پرنده


 

اما بعد از چند هفته و در دربي 75 ورزشگاه آزادي،همه شاهد يک دوربين پرنده بودند که در حال گرفتن تصاوير هوايي از بازي استقلال و پرسپوليس بود.پرنده اي که جايگزين عنکبوت شده است.وقتي تصاوير ضبط شده را از تلوزيون نگاه کرديم متوجه شديم که اين دوربين قابليت بيشتري نسبت به اسپايدرکم دارد. چون مي تواند بدون محدوديت همه جاي ورزشگاه پرواز کند و تصاوير را به صورت زنده نشان دهد.

نکته جالب توجه اينجاست که اين دوربين ساخت کشور خودمان است.آقاي تدين يکي از مخترعان اين دوربين در گفت و گويي با ايمان نوروزي خبرنگار فوتبال آنلاين توضيحاتي را ارائه کرده است:


 

کليه مراحل ساخت اين دوربين در ايران انجام شده و قرار است با تغييراتي که بر روي آن انجام مي دهيم بتواند تصاوير با کفيت بالاتر و صحنه هاي زيباتري را براي مخاطبان به نمايش بگذارد.

وي در خصوص چگونگي ضبط تصاوير اين دوربين پرنده گفت:طوري برنامه ريزي شده که قابليت ضبط برنامه و پخش به صورت آنلاين را دارد.اين دوربين براي اولين بار در بازي دربي استفاده شده و شايد هنوز به طور کامل نتوانسته توانايي هاي خود را نشان دهد.

تدين در خصوص هزينه ساخت دوربين پرنده گفت: هزينه ساخت اين دوربين يک صدم هزينه اسپايدر کم است. 2 ميليارد تومان هزينه اسپايدر کم مي باشد و ساخت اين دوربين 20 ميليون تومان هزينه داشته است.ما در حال رايزني هستيم تا بتوانيم در همه ورزشگاه ها از اين دوربين پرنده استفاده کنيم.

هزينه کمتر اين دوربين، قابليت حرکت آزادانه،رفع مشکلاتي نظير برخورد توپ با اسپايدرکم و از همه مهمتر توليد آن در داخل کشور که باعث صرفه جويي ارزي نيز مي شود،از جمله دلايلي هستند که مسولين را ملزم به توجه هر چه بيشتر به اين تکنولوژي و گروه ساخت آن مي کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:, ] [ 11:30 ] [ Yusof ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگی بسی دیدنی ، شنیدنی ، خواندنی ، تعریف کردنی و.... خلاصه .....
امکانات وب

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 1461
بازدید کل : 64854
تعداد مطالب : 321
تعداد نظرات : 395
تعداد آنلاین : 1



Online User